Wednesday 18 October 2017

Cnbce Forex


Tm Piyasalar Hennes Zaman Yan n Zda Piyasalar er finansiell haberlerini, jeg gir deg en god takk til deg, selv om du er i stand til å være i stand til å gjøre deg kjent med deg, og du vil være glad for at du er i kontakt med deg selv. Her er du sikker på at du er i ferd med å bli en bursdag. Jeg har en veldig god jobb, og jeg er glad for at du er i stand til å gjøre det. Jeg er en av de ledere som er involverte. FXPlus, finansiell veileder, jeg er en av de største i alle land, og jeg er en av de mest ettertraktede i verden. , teknikk for å analysere og utføre barneprogrammer. Foreks Bilgi letiim Hiz A - Btn haklar sakl d rB ST Endeksleri, Haberler, Kapal ar verileri 15 dakika kiklemeli olarak verilmektedir B ST erim er logosu Koruma Marka Belgesi alt nda korunmakta olup izinsiz kullan lamaz, iktibas edilemez, deitirilemez B ST ermi alt nda a klanan tm bilgilerin telif haklar tamamen B ST e ait olup, tekrar yay nlanamaz. Foreks Bilgi letiim Hiz En bu sitede yan nlanan veri, haber, grafik, al sat sinyalleri vb den kaynaklanan, kullan c lar n urayabilecei dolayl ve veya dolays z hei bir Zarar ve ziyandan sorumlu tutulamaz. Makinan za dorudan balan porununuzu zmemiz jeg i aa daki linket Team Viewer adl program indirip Windows iletim sistemli bilgisayar n za kurman z yeterlidir Kar dan Ykle. Yatrm Aralar. lem koullar, fiyat grafikk verileri farkllk gsterebilir, ilem platforme verilerini baz alnz Feragat - lem Koullar. Feragat GCM Menkul Kymetler En internasjonal nettside du er enig med, og du er glad for at du har hatt det beste jeg noensinne har hatt. stjerne Burada yer alan bilgiler GCM Menkul Kymetler En tarafndan genel bilgilendirme amac ile hazrlanmtr Herhangi bærer yatrm aracnn alm-satm nerisi ya da fåriri varsel yorumlanmamaldr Burada du er en bilgilere dayanlarak yatrm karar alnmas mali durumunuz ile risikere å få deg til å hjelpe deg med å oppnå deg selvsikkerhet. sadece burada yer alan bilgilere dayanarak yatrm Karar verilmesi beklentilerinize Uygun sonular dourmayabilir Tm veriler, GCM Menkul Kymetler A tarafndan gvenilir olduuna inanlan kaynaklardan alnmtr Bu kaynaklarn kullanlmas nedeni ile ortaya kabilecek hatalardan GCM Menkul Kymetler A sorumlu deildir Tm fark szlemeleri Hisse senetleri, endeksler, vadeli ilemler ile Forex fiyatlar, borsalardan ziyade piyasa dzenleyicileri tarafndan oluturulmaktadr ve bu downle fiyatlar mevcut piyasa fiyatlarndan farkl olabilir Dier birdieyile, fiyatlar gsterge niteliinde olup ticari amalar iin uygun deildir Bu nede, GCM Menkul Kymetler En ibu verinin kullanlmas sonucu m eydana gelebilecek ticari zararlardan sorumlu olmayacaktr. GCM Menkul Kymetler En vei GCM Menkul Kymetler En annen herre, som er kjent for hele verden, har vært med på alle sider, og har aldri sett noen av de beste i verden, men det er ikke så mye som du kan gjøre med deg selv. herhangi bir sorumluluk kabul etmeyecektir Ltfen finansiell piyasalardaki ticari riskler ve maliyetler konusunda tam bilit edininiz ve rek grmeniz durumunda portfy ynetimi veya yatrm danmanl konusunda yetkili kii veya kurumlardan hizmet alnz nk kallral alm satm ilemleri ok risklidir Kaldra etkisi nediyle, dk teminatla ilem yapmann piyasada lehe alabilecei Gibi aleyhe de alabilecei ve bu anlamda kaldra etkisinin tarafnza yksek kazanlar salayabilecei gibi yksek zararlara da yol aabilecei ihtimali daima gz nnde bulundurulmaldr. CNBC-e Indekser.17 Aralk 2008 aramba Ekonomi. CNBC-e kunngjør regelmessig fire indekser som skal bidra til å oppfylle mangel på økonomiske data for den tyrkiske økonomien. CNBC-e regul arly kunngjør fire indekser som skal bidra til å oppnå mangel på økonomiske data for den tyrkiske økonomien. Disse fire indeksene tar sikte på å måle nivået av forbrukertillid og nivået på det faktiske forbruket. Indeksene som konsentrerer seg om å måle forbrukertilliten, er Consumer Confidence Index CCI, Forbruker s Forventninger Indeks CEI, Forhold til forbrukerindeks PCI, og indeksen som fokuserer på å måle nivået på faktisk forbruk er forbruksindeksen CI Det er velkjent at disse indeksene gir viktige data til fagfolk, produsenter, økonomer og allmennheten. Konsumertillid Index. Eksempler har vært hjertet i den makroøkonomiske analysen for en gang. Forbrukerne danner forventninger avhengig av endogene og eksogene faktorer i økonomien. Disse forventningene har viktige effekter på økonomiske variabler som renter, valutakurser, inflasjon og vekst. Derfor er det Det er åpenbart at etter trender i forbrukernes forventninger wi Jeg vil forbedre prognosene for økonomiske variabler I denne sammenhengen beregner mange land som USA, Storbritannia og Tyskland konsumentindeksindekser for å overvåke utviklingen i forbrukerforventninger. I Tyrkia er CNBC-e den første og eneste private institusjonen som måler forbrukeren konfidensindeks nasjonalt. CNBC-e forbrukertillit indeksen viser forbrukernes følelser basert på en månedlig telefonundersøkelse av husholdninger Denne undersøkelsen er gjennomført i sanntid, men har blitt annonsert månedlig siden januar 2002. Metoden som ble brukt til å kompilere og for å beregne indeksen er vedtatt fra Michigan University-indeksen for forbrukerstemning. Indeksen er sammensatt av de fem spørsmålene nedenfor. 1 Vi vil gjerne lære din nåværende økonomiske situasjon. Kan du sammenligne din og din familie s nåværende økonomiske situasjon med siste år. Better Worse Same No Idea.2 Hva tror du din og din familie s fremtidige økonomiske situasjon vil være om et år. Better Verre Samme Nei Idea.3 Kan du sammenligne dine nåværende forventninger om tyrkisk økonomi med den forrige måneden. Better Worse Same No Idea.4 Hva tror du den tyrkiske økonomiens situasjon vil være om et år. Bedre Verre, samme Ingen ide. 5 Tror du at Nåværende periode er en god tid til å kjøpe varige forbruksvarer som TV, kjøleskap og møbler eller kjøretøy eller boliger. God tid Dårlig tid Samme. De to første spørsmålene vurderer respondentens personlige tilstand og forventninger. Følgende to spørsmål vurderer forventningene med hensyn til til den tyrkiske økonomien Det femte spørsmålet måler forbrukernes forbrukstendens for forbrukerne. Indeksen er utarbeidet av 704 fullførte undersøkelser Undersøkelsesdataene for neste måned er hentet fra respondentene mellom den 27. dagen i den aktuelle måneden og den 26. dagen i neste måned Fordelingen av de fullførte undersøkelsene oppfyller sju kriterier.1 70 prosent er valgt fra Istanbul, Ankara og Izmir, 30 prosent valgt fra andre byer og store distrikter i Tyrkia.2 60 prosent er valgt fra 36-55 aldersgruppe, 40 prosent er valgt fra 18-35 aldersgruppe.3 50 prosent er mann og den andre halvdelen er kvinne.4 50 prosent av de samlede undersøkelsene er sammensatt av nye poster. 5 Minst 20 prosent av nye poster tilhører enkeltpersoner som har blitt vellykket undersøkt i forrige måned.6 Maksimalt 30 prosent av 704 fullførte undersøkelser kan bestå av flere respondenter, og disse respondentene blir ikke ringt igjen neste måned.7 Sjuende og en av de viktigste kriteriene er at respondentene ikke blir undersøkt mer enn to ganger. Dette bidrar til å minimere forspenningene i svarene til respondentene. Indeksen beregnes i henhold til følgende formel. Indeksverdi Nåværende periodeverdi Baseperiodeverdi 100. Gjeldende Periodens verdi for hvert spørsmål beregnes som. Antall optimistiske svar på spørsmålet Antall pessimistiske svar på spørsmålet 704 100 100. De nåværende periodverdiene for hvert spørsmål er oppsummert for å oppnå nåværende periodesverdi for den samlede indeksen. Den nåværende periodens verdi beregnet for januar 2002 er fastsatt som baseperioden Baseperioden for indeksen er satt til januar 2002 og verdien av indeksen i denne perioden er 100 indeksen har et mål i området fra 0 til 200. CNBC-e forbruker konfidensindeks beregnet med det ovenfor angitte Metodikk er kunngjort 09.00 den første dagen i hver måned - eller neste virkedag dersom det faller på en helg eller ferie - på CNBC-e fjernsynskanal etter at uavhengig revisor Ernst Young har sjekket og validert indeksen. Ifølge vår kunnskap, denne indeksen er sannsynligvis den eneste forbruker konfidensindeksen i verden som kontrolleres og godkjennes av en uavhengig revisor. Det er to underindekser av CCI Disse indeksene er forbrukerens forventninger indeks og p ropensity to Consume Index. Consumer s Expectations Index. Forbrukerens Forventninger Indeks er beregnet fra forbrukertillid spørsmålet 2 og spørsmål 4 Disse spørsmålene er. Spørsmål 2 Hva tror du din og din familie s fremtidige økonomiske situasjonen vil være om et år. Verre verre det samme. Ingen idea. Question 4 Hva tror du at den tyrkiske økonomiens situasjon vil være på et år. Better verre, samme ingen ide. Metoden for å beregne CEI-indeksen er nøyaktig den samme som KKI-indeksen. Derfor beregnes indeksen i henhold til følgende formel. Index Verdi Nåværende periodeverdi Baseperiodeverdi 100. Gjeldende periode s-verdi for hvert spørsmål beregnes som. Antall optimistiske svar på spørsmålet Antall pessimistiske svar på spørsmålet 704 100 100. De nåværende periodverdiene for hvert spørsmål er oppsummert for å oppnå nåværende periodesverdi for den samlede indeksen. Den nåværende periodens verdi beregnet for januar 2002 er fastsatt som baseperioden CEI tar sikte på å måle kun fremtidige forventninger til forbrukerne både for sin egen økonomiske situasjon og den tyrkiske økonomien på et års tid. CNBC-e CEI beregnet med ovennevnte metodikk er kunngjort kl 09.00 på den første dagen av hver måned - eller neste virkedag hvis det faller på en helg eller ferie - på CNBC-e fjernsynskanal etter at uavhengig revisor Ernst Young har sjekket og validert indeksen. Propensity to Consume Index. Propensity to Consume Index beregnes kun ved å bruke femte spørsmålet om forbrukerundersøkelsen med samme metode for de ovenfor beskrevne to indeksene Derfor er spørsmålet som brukes til å beregne PCI, spørsmålet. Spørsmål 5 Tror du at den nåværende perioden det er en god tid å kjøpe varige forbruksvarer som TV, kjøleskap og møbler eller kjøretøy eller bolig. God tid dårlig tid Same. Metoden for å beregne PCI-indeksen er nøyaktig den samme som CCI-indeksen. Derfor beregnes indeksen i henhold til Følgende formel. Index Verdi Nåværende periodeverdi Baseperiodeverdi 100. Gjeldende periode s-verdi for spørsmålet beregnes som. Antall optimistiske svar på spørsmålet Antall pessimistiske svar på spørsmålet 704 100 100. De nåværende periodverdiene for spørsmålet er oppsummert for å oppnå nåværende periodesverdi for den samlede indeksen. Nåværende periodesverdi beregnet for januar 2002 er fastsatt som baseprisverdien PCI skal måle forbrukerens nåværende tendens til å kjøpe varige varer. CNBC-e PCI beregnet med ovennevnte metodikk er kunngjort kl 09 00 på den første dagen i hver måned - eller neste virkedag dersom det faller på en helg eller ferie på CNBC-e fjernsynskanal etter uavhengig revisor Ernst Young har sjekket og validert indeksen. CEI og PCI bidrar til å bedre identifisere kildene til bevegelse i CCI En foreløpig indeks for hver måned er kunngjort kl 09.00 på 14 av hver måned. En av de viktigste determinanter for bruttoinvestering, produksjon og sysselsetting i en økonomi, er privat forbruk etterspørsel. Informasjonen om det generelle forbruksmønsteret på er avgjørende når vi regner med langsiktige økonomiske utsikter Statens institutt for statistikk i Tyrkia kunngjør kvartalsdata for private forbruksutgifter innenfor bruttonasjonalprodukttalene Men på grunn av sin natur bidrar disse dataene ikke til å analysere den dynamiske naturen av forbruket etterspørsel For å fylle dette behovet, har CNBC-e forbruksindeksen til formål å måle det faktiske forbruksmønsteret ved å samle utgifter til personlig forbruksutgifter som tilhører den forrige måneden. I denne forstand vurderer CI om det har skjedd betydelige endringer i det generelle forbruksmønsteret utgifter. First salg av kundedata fra selskaper som har store kjedebutikker i Tyrkia er samlet. De viktigste sektorene som brukes er. Homeartikler Sektor. Kultur og underholdningssektor. Hotel, Restaurant og Turistsektor. Andre tjenestesektorer. Resultatssektor. Dataene for disse sektorene unntatt eiendoms - og bilbransjen er deflatert av corr som tilsvarer forbruksprisinflasjonsdata annonsert av SIS for hver sektor Dette vil resultere i nåværende periodesverdi for hver sektor. Indeksverdien for hver sektor er beregnet som. Indexverdi for hver sektor Nåværende periodeverdi av sektoren Baseperiodeverdi for sektoren 100. Dermed blir indeksverdien for hver sektor veid i henhold til vekter oppnådd fra forbrukerprisindeksen til SIS Summen av den vektede indeksverdien for hver sektor gir ICI. Den nåværende periodens verdi beregnet for januar 2005 er fastsatt som basisperiode verdi og tilsvarer 100. CNBC-e CI beregnet med ovennevnte metodikk blir annonsert kl 09.00 på den tiende dagen i hver måned - eller neste virkedag dersom det faller på en helg eller ferie - på CNBC-e-fjernsyn.

No comments:

Post a Comment