Tuesday 17 October 2017

Ensign Programvare Forex Trading


Ensign Software. US Dollar Index 01 17.US Dollar Index 50 14348112 EURUSD 0 576 JPYUSD 0 136 GBPUSD 0 119 CADUSD 0 091 SEKUSD 0 042 CHFUSD 0 036 Jeg tror at denne formelen ikke er riktig. US Dollar Index 50 14348112 USDEUR 0 576 USDJPY 0 136 USDGBP 0 119 USDCAD 0 091 USDSEK 0 042 USDCHF 0 036 Dette er den korrigerte formelen. Hvis du bruker FXCM-data, er EURUSD erstattet av EUR USD. US Dollar Index Futures ICE 01 17.US Dollar Index Information ICE PDF 01 17. US Dollar Index Live Chart 01 17.Hva er US Dollar Index. The USDX beregnes som et geometrisk progresjon veid gjennomsnitt av seks valutakurser mot US Dollar. USDX 50 14348112 EURUSD -0 576 USDJPY 0 136 GBPUSD -0 119 USDCAD 0 091 USDSEK 0 042 USDCHF 0 036.Denne formelen er trolig riktig. Hvordan du leser US Dollar Index 01 17.Bracket Trader Logger Excel-regneark. Bruk filene generert av Bracket Trader til å fylle et Excel-regneark. Beskrivelse av Bracket Trader Logger lokal kopi. Pesavento Kart aka Ensign Map 01 17.Hvor å bruke Pesavento Ensign Map. Open en 2 min kart over QQQQ. Chart Egenskaper - Lysestaker Lukk vs Open. Data Properties - 65000 Maksimal Bars. Refresh - Maksimal last diagrammet. Juster diagrammet til gårsdagens lukk 16 00. Kart Tittel Kart hh mm vil vises i øverste venstre hjørne av diagrammet. Studier - Ensign Map bruker standardinnstillinger i utgangspunktet. Rekalkuler manuell nøkkel - hvis den er merket, vil kartet bli omregnet når du trykker på tasten du kan flytte diagrammet, omberegne , flytte diagrammet, omberegne. Invert mønster - ukontrollert viser det vanlige mønsteret. Lock Shift LR - ikke merket gjør det mulig å skifte kartet for å justere svinger. Ekvivalenter - ukontrollert gir nyere mønstre høyere vekting i evalueringer. Vis vurdering i karttittel - - Karthh mm. hh mm viser når kartet ble beregnet. gir den normale karakteren, en prikk og den inverterte karakteren.24 - mulig, men sjelden.20-10 - god passform.10 - overgang mellom bra og fattige. Rating er basert på de synlige stolpene, og endres som Resten er nullstilt på daggrensen. Alle de synlige dataene blir brukt i en beregning. Når du lukker og åpner diagrammet, vil diagrammet bli oppdatert og Ensign Map vil bruke alle tilgjengelige data hvis den siste linjen er ikke i høyre kant av diagrammet. Flytting av grunnskjemaet og Ensign-kartet sammen. Hold og dra trekk basisdiagrammet og Ensign kart sammen. Skift skift høyre x-bar standardinnstilling. Justering av stillingsstørrelsen på QQQQ-kartbasen pil. Løft pilen høyere stearinlys. Høyre pil kortere lys. Bruk pilen til å flytte stearinlys opp i diagrammet. Pilen beveger lysene ned i diagrammet. Justering av stillingsstørrelsen til Ensign Map overlayma, skift Ensign-kart 1 bar til venstre. Periodskift Ensign kart 1 bar til høyre. Skift venstre pil kortere mønster. Skift Høyre pil høyere patt ern. Shift Up Arrow move Ensign kart opp kartet. Skift ned pilen flytte Ensign kart ned chart. Videos Ensign Map 01 17ments on the Pesavento Map 01 17.Studies Pesavento Map Recalculate 1450 01 17.Studies Pesavento Kart Tilbake Testing 1470 01 17.Studier Ensign Kart Diskusjon 1602 01 17.Studies Pesavento Kart Sammendrag 1605 01 17.Advancing Declining Volume. Advance Decline Volume 01 17.Hvis en bestemt sikkerhet for tiden handler under dens nær den foregående handelsdagen, er volumet lagt til det totale volumet av nedgangen gruppen. Avslutt volumet er den løpende totale kumulative summen av antall aksjer som handles for alle de verdipapirene som tilhører avtakingsgruppen for en gitt tidsperiode. Selv om fremskrittene og nedgangen i volumet øker etter hvert som handelsdagen utvikler seg, vil Cumulative Advance Decline Volume. Momentum Advance Decline Volume viser det faktiske antall aksjer som handles i fremskritt og avtar volumsegmenter for en gitt bar. Da Momentum Advance Decline Volum reflekterer volumaktiviteten knyttet til en bestemt bar. Studier Advance-Decline Spred VOL-NYSE og VOL - NASD 01 17.Bonnie s Lenker opprettet av Bonnie Lee Hill, sist endret 25. januar 2017. Også, etter å ha brukt MT4 de siste 2 årene, måtte jeg begynne å bruke Ensign fordi jeg kjøpte Trendsignal. Jeg vil gi min konklusjon først og da min anmeldelse. Konklusjon Utter Shyte Hvordan de har ballene til å lade 50 per måned for denne kretsen er skandaløs. Tippfrekvens Uten spørsmål, den viktigste forventningen til noe tradin g-plattformen er at den viser den riktige prisen på et gitt marked på den tiden. Here Ensign mislykkes. Den gratis datastrømmen som følger med Ensign, leveres av FXCM, men det er tick oppdatering er fryktelig. Diagrammer fryser kontinuerlig og kan gjøre i 30 sekunder eller mer på en tidsrekord er 1min 30secs Det er ikke vanskelig å se fordi et lys nedtelling bare vil stoppe og det neste du vil se er et nytt lys som er 10 sekunder i formasjonen jeg m Europa, og alt jeg kan anta er at tippen Fôr sendes fra hele Atlanterhavet og ikke lokalt. Du kan velge en annen signalleverandør, men det krever et ekstra månedlig abonnement. Kortvisning igjen, ytelsen er helt utrolig. Aldri, noensinne stole på hvilket diagram du åpner på Ensign til du gjør en oppdatering. uansett grunn, Ensign gjør ikke dette automatisk Det er gobsmacking forskjellene du kan se i et diagram før og etter en oppdatering For å sammensatte dette, hvis du har et gap i diagrammet ditt, så ignorerer du helt og fullt det uten advarsel, og bare blander det inn i forrige bar. Støtte Det er et nettbasert chatrom tilgjengelig for støtte, men det ser ut til å være bemannet av bare en person som er basert i delstaten, og er bare tilgjengelig i løpet av USAs åpningstider. Problemet er du vil trenge denne fyren som Ensign er utrolig komplisert Jeg er måte å være en idiot når det kommer til å kjøre en PC, og Ensign har seriøst testet min beslutning Ingenting er enkelt Ensign er kraftig, men noen ganger tror jeg det er for kraftig for sin egen bra og gjør det enkleste av oppgaven å virke som en unødvendig, uttraktet prosess. Det ser ut til å være lite, om ikke noen, støtte på nettet fra andre Ensign-brukere. Alt jeg har funnet er langt utdatert og er mer rettet mot Ensign 10 og ikke Ensign Windows, som denne anmeldelsen handler om. Indikatorer Alarmer EA s Ok, dette er hvor Ensign skinner. Indikatorene du kan plassere på diagrammer, er langt bedre enn alt annet jeg har prøvd. Alarmer er veldig enkle å sette opp og ha en veldig høy nivå o F filtrering Jeg er virkelig imponert over indikatorene EA s glemme det De eksisterer ikke av det jeg har funnet. Baketesting Glem det Jeg m pleide å treffe en nøkkel for å gå tilbake år på et diagram med Ensign det er forskjellig Avhengig av tidsrammen avhenger hvor langt tilbake kan du gå på 15 minutter TF, for eksempel kan du bare gå tilbake ca 5 uker og på 240mins, 4 måneder Det er en prosedyre for å gå tilbake videre, men det er komplisert og du kan bare gjøre det i 4 måneders blokker og for hvert enkelt marked og de må lastes ned. Det er heller ikke noe alternativ til dato. Du kan ikke engang bla et hjul på musen eller trykke på en tast for å gå tilbake i tid. Det eneste alternativet er å trekke en samtale fra venstre , til høyre patetisk Åh, og dette er den mest irriterende tingen. DET ER INGEN REGLER PÅ ENSIGN Hvis du er vant til å trykke på venstre museknapp og dra markøren til toppen av et lys for å se nøyaktig hvor mange pips avstanden er så glemmer på Ensign Du må få kalkulatoren ut. Sammendrag Vel jeg ville ikke ha betalt for en måneders abonnement på Ensign forbi min ukes sti, hadde det ikke vært for det faktum at Ensign er livsstøtten til Trendsignal Basert på poengene jeg har gjort ovenfor angående Tick Rate, Chart Display og Backtesting, vil jeg ikke anbefale Ensign Windows Alerts on Indicators yes Men kartlegging NO. Member 1 anmeldelse, 0 innlegg.0 av 0 medlemmer fant denne anmeldelsen nyttig. Jeg, med mange kraftige funksjoner, må du møte en læringskurve, men jeg har funnet tid til å være bra brukt Jeg har brukt ENSIGN siden slutten av 1990-tallet Som tidligere nevnt av andre brukere, er det unike Ensign-verktøy som Paesevento-mønstrene Ja, jeg betalte en programmør en gang for å rydde opp og forbedre på en av mine grusomme programmerte moduler. De pengene var bra tilbrakt År etterpå hjalp Howard meg med å legge til noen nye skritt og vri på ingen bekostning for meg. I tide ble egne ferdigheter for å bruke DYO-modulene forbedret. Noen ganger måtte jeg be om et eksempel på hva jeg trengte for å komme i gang. Howard alltid forpliktet hin dager og aldri belastet Min erfaring er ikke uvanlig, da det er et enormt bibliotek flere hundre moduler av allerede fungerende moduler som Ensign har programmert for mange andre personer som ba om modulene. Alle brukere kan bruke disse komplette modulene rett ut av esken. Brukere kan se også den enkle kodingen sammen med Howards forklaring av koden og tilpass disse modulene lett, jeg vet ikke om noen annen plattform hvor eieren gjør seg personlig tilgjengelig i chatterommet og ved direkte e-post for hjelp. Det er forskjell mellom å spørre om hjelp når du sliter med et bestemt trinn i programmet, og bare ber om en total systemfreebi. Men Howard har alltid hjulpet meg når som helst, så lenge jeg også prøver å lære å gjøre det selv. Lykkelig, i det lange løp, jeg gradvis Lært å skape alle mine egne verktøy Bunnlinje Hvis du har helt unike konsepter som ikke finnes i noen av de hylleindikatorer, er Ensign en verdifull plattform for implementering dem Derfor er det alvorlige folk som Paesavento, bruker fortsatt Ensign-programvaren. Hvis du er mindre eventyrlystne, har Ensign bygget inn valg for raskt å optimalisere zillionene av hylleindikatorene og verktøyene jeg bruker Ensign med DTN IQ eed. Newbie 2 omtaler 0 innlegg 0 av 0 medlemmer fant denne anmeldelsen nyttig. Jeg endrer etter 5 år. For 5 år har jeg vært en ensign bruker. Jeg elsket evnen til å skape indikatorer, men jeg er ikke en programmør. Jeg har sendt mange e-poster til DYO avdelingen, alltid det samme svaret, du må være programmerer eller betale en, ingen hjelp, ikke engang en gang bare nedlatende kommentarer. Målet mitt var å bygge et system for å gi meg handelsvarsler basert på en indikator jeg utviklet, faktisk var målet mitt til autotrade, men etter flere forsøk på å bygge et karthandelssystem, ga Ensign-programvarene offisielt opp, de vil aldri være en handelsplattform jeg var villig til å bare få varslene gjennom programvaren og angi dem selv, men ikke mer. Til Ensign HOWARD I Jeg er en handelsmann, ikke ap rofessional programmerer DYO dept suger, virkelig innser jeg at jeg må lære grunnleggende programmering nå for å ta handelen min til neste nivå, så hjelpe meg med å bestemme. 1 lære å programmere programvaren programvare etter mine tidligere erfaringer, å vite at jeg aldri vil kunne bruk det som en auto trade.2 lære lett språk, som fungerer på flere kartleggings - og handelssystemer, tradestation, multicharts etc. Jeg var villig til å bli hos dere, men du har ingen støtte for folk å lære å få en klokke. Medlem 1 anmeldelse, 0 innlegg 0 av 0 medlemmer fant denne anmeldelsen nyttig. god støtte, ganske enkel å bruke, mye funksjonalitet jeg bruker sannsynligvis ca 1 100 av det fantastiske verdi å ha brukt mye dyrere applikasjoner som egentlig ikke tilbyr noe mer. litt clunky jeg innrømmer. Jeg bruker det med iq-feed fra dtn. no problemer i det hele tatt. Du kan ikke gå galt her. Medlem 3 vurderinger, 1007 innlegg. 1 av 1 medlemmer fant denne anmeldelsen nyttig. God verdi, hvis litt flakket på times. Ensign er god verdi for pengene Jeg bruker bare fxcm feed det følger med Du kan tilpasse tegneobjekter eller studere eller indikatorer og bytte mellom tilpassinger v raskt med rullehjulet. Hvis du kommer inn i det, kan du sannsynligvis produsere en undersøkelse for å vaske oppvasken. Det gir seg selv litt av å være flakket i noen områder som at noen ganger mister fibrene fra diagrammer, ikke alltid automatisk forfriskende itraday-data, ikke avmarkerer tegningsobjekter. Det kreves også å bruke minst 2 museklikk for å gjøre ting som endre t-rammer, åpne et koblet diagram fra sitatbordet - det er ingen dedikerte knapper til vanlige tegneobjekter som horisontale linjer Høres ikke et stort problem, men hvert ekstra museklikk er mindre hjernekraft brukt på handel, og jeg m opp og ned t rammer mye. Men det sier at støtten er uten sidestykke - chat, telefon eller e-post vil du alwys få et svar raskt fra folk som kjenner programmet, og de kan fjerne maskinen v enkelt hvis det er nødvendig. De forsvunnende fibrene blir sett på som jeg skriver. I motsetning til flakiness og mangel på direkte knapper fortsatt får en god 7 av 10 her. Medlem 2 anmeldelser, 2 innlegg.3 av 3 medlemmer fant denne anmeldelsen nyttig. Vid pengene. Simple, effektiv, svært tilpassbar, robust og håndterer data bedre enn omtrent alt annet jeg har brukt spesielt tipp-, volum - og intervalldiagrammer Flere stikkfunksjoner som gjør den til en klasse av sin egen Demo, Playback, SimBroker, Pesavento-mønstre og muligheten til å gjøre betydelig tilpasning til hverdagsindikatorer. Arrington-utvikleren kan være litt av en eksentrisk, men han har fått en vinner Selv gjør søpla feeds virker sant Ikke for alle. Medlem 3 vurderinger, 12 innlegg.2 av 3 medlemmer fant denne anmeldelsen nyttig. Du må være logget inn for å poste vurderinger. Av Grid. Copyright 2001-2017 Trade2Win. Trading Mentors and Educators. Charting Software for Traders. Since 1981 har Ensign gitt tradere, investorer og meglere det vi mener er den beste kartleggingsprogrammet. Uansett om du dag handler markeder eller tar langsiktige beslutninger, har Ensign alt du trenger å se markedstrender og analysere handelsmuligheter. Ensigns proprietære Play Back-funksjon gir deg mulighet til å øve din handel når som helst med ekte markedsdata. Ensign gir også en GRATIS Live Forex-datafeed og historiske diagrammer med ditt Ensign-abonnement Alt dette, pluss mye, mye mer for bare 49 95 per måned Klikk her for å lære om Ensign Charts. Powerful og Easy. We vet at læring ny programvare kan være stressende Det er derfor vi gjorde Ensign lett å laste ned lett å lære og brukervennlig Abonner i dag og ta din handel til et høyere nivå, les mer. Få hjelp når du trenger det. Med et dedikert team av spesialister på programvarestøtte, et gratis chatrom for å få hjelp og tips fra andre handelsfolk, enkelt å følge videoopplæringen, en omfattende kunnskapsbase og detaljert hjelp dokumentasjon, vet du at suksessen din er vår suksess, les mer. Signaturen støtter mange datakilder. Ensign aksepterer live data fra DTN IQFeed, eSignal, Interactive Brokers, FXCM GRATIS, DTN Satellit e, TransAct Futures og Infinity Futures, read more. System Requirements. Windows 7, 8 eller Vista.17 monitor minimum med 1024x768 oppløsning.4 Gigabyte RAM minimum, 60 megabyte diskplass. Intel Core 2 Duo, 2 0 GHz. DSL eller Kabel Internett-tilgang. Internet Explorer. home funksjoner nedlastinger bestille hjelp artikler søk DISCLAIMER kontakt oss finne Ensign på Ensign Software Inc 2036 W 450 S Circle, St George, UT 84770 Støtte 801-328-1382 Billing 208-552-2230 2017 Ensign Software Inc All Rights Reserved. ENSIGN er kraftig Kartleggingsprogramvare brukt av Traders, Investors, og Brokers over hele verden Uansett om du er en ny handelsmann eller en profesjonell, har ENSIGN de ​​funksjonene som kan hjelpe deg med å nå dine handelsmål. Last ned programvaren i dag og opplev kraften av ENSIGN s kartlegging og teknisk analyse verktøy. Seriously, Ensign Support er det beste jeg noensinne har sett. En uke går ikke uten meg, og prisker hvor flott Ensign er, og hvor utmerket støttestaben er - Rayban 123.home funksjoner downlo annonser ordre hjelp artikler søk DISCLAIMER kontakt oss finne Ensign på Ensign Software Inc 2036 W 450 S Circle, St. George, UT 84770 Støtte 801-328-1382 Billing 208-552-2230 2017 Ensign Software Inc Alle rettigheter reservert. For å starte programvaren din vennligst send inn dette bestillingsskjemaet Ensign månedlig abonnementsavgift er 49 95 En prorated kostnad vil bli gjort til ditt kredittkort for den første måneden En kostnad på 49 95 vil bli gjort i begynnelsen av hver påfølgende måned Abonnementet er måned til måned til kansellert Hvis du opplever noe problem med dette bestillingsskjemaet, vennligst legg inn bestillingen din ved å ringe Ensign Billing på 208-552-2230 Abonnementsvilkår og betingelser. Innkjøpsordre. Hjemmeside funksjoner nedlastinger bestille hjelpartikler søk DISCLAIMER kontakt oss finne Ensign on Ensign Software Inc 2036 W 450 S Circle, St. George, UT 84770 Støtte 801-328-1382 Billing 208-552-2230 2017 Ensign Software Inc Alle rettigheter reservert.

No comments:

Post a Comment